2015. május 9., szombat

Előszó

Sziasztok! Nem igen terveztem bemutatkozást és őszintén nem is vagyok az a bemutatkozó típus. Csak azt szeretném elmondani, hogy remélem tetszeni fog a történet, amit megosztok veletek és lehetőleg minél többen csatlakoztok majd a blog feliratkozói közé is! Az előszó ugyan rövidre sikeredett, de remélem tetszeni fog! Az első fejezetet is hamarosan olvashatjátok majd remélhetőleg még a mai nap - esetleg a holnapi - folyamán! Jó olvasgatást kívánok, Belle. :)

Sharlotte Snow


Kedves naplóm!

 Minden nap tanul valamit az ember és mindig olyankor, amikor valami nagyon félresikeredik életében - nálam legalábbis ez így volt. A legutolsó pillanatban döntöttem el, hogy változtatok az életemen, hogy nem akarom azt csinálni mindig, amit a szüleim diktálnak. Ennek az elhatározásnak a következtében is kezdtem el írni naplót. Gondoltam, kell majd valami, amibe leírhatom gondolataimat és minden olyan dolgot, ami éppen az eszembe jut vagy amit érzek. Nem tudom miért, de szeretnék egy kicsit most magamról is beszélni...
 New York-ban nőttem fel és a szüleim már gyermekkorom óta azt tervezgették, hogy követem a példájukat és logisztikusnak állok majd csatlakozok az általuk felépített vállalkozásukhoz csak sajnos csalódniuk kellett, mikor úgy döntöttem, inkább a saját kezembe veszem az irányítást és természetfotósnak állok. Elvégeztem egy két éves logisztikai oktatást ugyan, de egyetemre már nem is jelentkeztem, helyette egy két hetes fényképész oktatásra jelentkeztem, aminek a végén sikeresen elsajátítottam a fényképezés alapjait. Tudom, gyorstalpaló volt csak, de nekem ez így pont jó volt. 
 Most éppen egy repülőgépen ülök, hogy Monroe Harbour-ba mehessek. Minél távolabb szeretnék lenni a szüleimtől, mert nem akarom egyfolytában őket hallgatni. A felső tízezerbe tartozni igazán nagy szívás pláne, ha azok közül is a top 5-ben vagy benne. Nem bírtam már az ottlétet és úgy döntöttem, elutazom Miami-hoz közeli kis kikötővárosba. Jót fog tenni a nyugalom... és remélhetőleg állást is kapok majd. 
 Most viszont befejezem az írogatást és inkább élvezem az első osztály előnyeit. Kipihenem magam a megérkezésre. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése